instalacja mplayera w poldku

Pią, 7 Maj 2004, 01:02:43 CEST

Osóbka znana jako Krzysztof Malisiewicz, wystukała:

> ja pisalem ze to jest na READY i nawet jest juz mplayer-1.0-0.pre4.2

no właśnie ten jest OK

> wiec o co chodzi? poprzedni byl budowany 06.05 o godzinie ok 11
> i mnie sie zainstalowal

Spoko. Ale nie powinien być w głównym AC tylko gnić w ready. Do teraz. A
teraz to mplayer z ready powinien być przeniesiony do AC. Postaw się w
sytuacji gościa, który instaluje to z netu i mu "nie działa", bo ktoś [tm]
wrzucił paczkę bez zależności do głównego drzewka...
Choć może tu akurat to nie był problem mplayera, tylko libdv...

pozdrawiam