karta dzwiekowa via

Michał Straszak micstr w poczta.fm
Pią, 7 Maj 2004, 15:54:55 CEST

On Saturday 17 of April 2004 16:34, Arkadiusz Chomicki wrote:
> Multimedia audio controller: VIA Technologies, Inc. VT8233/A/8235/8237
> AC97 Audio Controller (rev 50)

00:11.5 Multimedia audio controller: VIA Technologies, Inc. VT8233/A/8235
AC97 Audio Controller (rev 40)

> a na tej musze miec mikrofon przy ustach aby bylo cos sluchac

Potwierdzam. Wejście z mikrofonu na max, Mic Boost +20dB włączone.
Tak więc to nie tylko Twój problem.

Przy okazji mam pytanie: czy to normalne, że dźwięk z drugiego... kanału (? -
nie wiem jak to się technicznie nazywa - hw:0,1) przy odtwarzaniu muzyki np.
w xmms jest jakby w zwolnionym tempie? Z inną kartą jest OK.

Pozdrawiam, Michał.