PLD w dzisiejszej Rzeczpospolitej

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 8 Maj 2004, 15:00:36 CEST

Użytkownik Tomasz Woźniak napisał:
> Oki 600/128ram z XP kontra 600/128ram z KDE w/g ciebie lepiej wypadnie
> KDE? Kurcze jak tak cofam to co mowilem. Sek w tym ze na takiej
> konfiguracji lepiej tez dziala niestety XP. Tak wskazuja moje wlasne
> doswiadczenia.
To zalezy. U mnie jest odwrotnie. Moja obecna maszyna to P3450/128MB
RAM. GNOME 2.6 smiga, KDE 3.2 tez, Win2k bez problemow. Windows XP
znosnie, ale po uruchomieniu wiekszej ilosci programow (>3) zaczyna mu
brakowac RAMu i zwalnia niemilosiernie[1]. Pod Linuksem uruchamiam
zazwyczaj do 5 aplikacji Xowych (+ MySQL, Apache i kilka pomniejszych
demonow w tle).

[1] Problem jednak w tym, ze po pewnym czasie mu tak zostaje. Pomaga
jedynie utworzenie nowego profilu bez importowania plikow i ustawien. O
blizsze szczegoly trzebaby spytac mojego znajomego, ktoremu
wyporzyczylem moj sprzet do pracy na XP, gdyz to on na nim pracowal
przez miesiac.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+