upgarde z 1.0 na 2.0 - problem ze SCSI

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Nie, 23 Maj 2004, 11:53:02 CEST

On Sunday 23 May 2004 01:48, Adam Gołębiowski wrote:

> Adaptec 7899P. Jeśli się nie mylę to taki sam (lub zbliżony) jest w
> serwerze (Dell PowerEdge), na którym dzisiaj z powodzeniem odpalilem
> zarówno rescuecd jak i livecd.
>
> Możesz pokazać jakie błędy zwraca komenda:
> # modprobe aic7xxx

Problem był w tym że ten kontroler w ogóle nie pojawiał się na liście
zwracanej przez lspci, także modprobe w ogóle nie miało szans powodzenia.
Nie udało mi się dojśc do tego czego w poldkowym kernelu brakuje lub jest za
dużo, że nie potrafi dobrze przeskanować magistrali PCI.

pzdr,
Łukasz