Quicktime - bez dźwięku :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 28 Maj 2004, 09:08:53 CEST

On Fri, 28 May 2004, Jacek Osiecki wrote:

> Zaś co do odtwarzania... Najciekawsze jest to, że mam wszyściuteńkie
> najświeższe codeki, prosto z www.mplayerhq.hu... Są w dobrym katalogu, bo
> jak podrzucam qt6 to wykrywa że dodano quicktime6 :)
>
> Spróbuję przekompilować mplayera z dzisiejszego snapshota - może to coś da?
> :(

Przyjrzałem się /etc/mplayer/codecs.conf

Jest tam m.in.:

audiocodec qdmc
  info "Quicktime QDMC/QDM2 audio decoders"
  status working
  format 0x324D4451 ; "QDM2"
         ^^^^^^^^^^

To jest właśnie DOKŁADNIE to czego mplayer niby nie może znaleźć:

QuickTime.qts patched!!! old entry=0x6693b330
theQuickTimeDispatcher catched -> 0x6693b330
WARNING! Invalid Ptr handle!
ADecoder preinit failed :(
ADecoder init failed :(
Cannot find codec for audio format 0x324D4451.
Czy ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje? Już brak mi sił... wkurza mnie,
że pod linuxem nie da się obejrzeć żadnego trailera :( Że też te cholerne
studia filmowe musiały się uczepić badziewnego quicktime'a :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl