Przyspieszyc PLD

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 4 Lis 2004, 12:11:03 CET

Witam!
Tak sobie ostatnio wymyslilem, ze miloby bylo przyspieszyc dzialania mojego
PLD. Co prawda nie jest ono wolne, z wydajnoscia jest niezle, ale
wiadomo-chcialbym, zeby bylo jeszcze lepiej. Uzywam AC na desktopie i mam
ochote wyciagnac jeszcze wiecej z mojej maszyny. Wysylam mejla z nadzieja,
ze podzielicie sie swoimi doswiadczeniami/pomyslami zwiazanymi z tym
tematem. Najbardziej oczywiste kroki chyba juz wykonalem (powywalanie
nieuzywanych demonow, wlaczenie DMA dla dyskow, sterowniki do karty
graficznej), ale interesuje mnie glebsze wejscie w temat. Jakie pakiety
warto przebudowac (z jakimi opcjami/flagami kompilatora-BTW: przypomnijcie
mi do ktorego pliku wpisywalo sie flagi dla RPMow), moze zwiekszyc
efektywnosc uzywania RAMu (mam 384MB, wiec cos chyba mozna z nich
wyciagnac), byc moze da sie najczesciej uzywane programy wrzucic do RAMu
przyspieszajac ich start (Firefox, Thunderbird). Ogolnie mile widziane sa
wszystkie pomysly pozwalajace przyblizyc (a moze nawet przebic:D?)
wydajnosc PLD do takich cudow, jak Gentoo.
--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl
"make install, not love!"