PLD i igłówka

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Nie, 21 Lis 2004, 13:33:03 CET

Witam!

On Sat, 20 Nov 2004, Witek Bałaban wrote:
[...]
>  jak by się komus nudziło i przerobił mi ten skrypt na taki jak trzeba
> to będę wdzięczny, bo choć jest on bardzo krótki to dla mnie i tak
> czarna magia :(
>
> **********
> wycięte z : http://www.linuxfan.pl/howto/printing.html
>
> Przykładem prostego skryptu może być:
>
> #!perl
> # Powyższa linia tak na prawdę powinna zawierać pełną ścieżkę do perl-a
> # Skrypt ten musi być wykonywalny: chmod 755 filter
> while(<STDIN>){chop $_; print "$_\r\n";};
> # Możesz też zakończyć znacznikiem "form feed": print "\f";

...chm - ktoś już odpisał jak to zrobić w C, i w sumie faktycznie chyba
nie ma znaczenia czy perl czy c...ale jak ktoś chciałby w perlu to pewnie
coś takiego by podeszło (właściwie to trudno nazwać przerabianiem tamtego
skryptu...no ale może trochę;)):

#!/usr/bin/perl
while(<STDIN>)
{