Wysyłanie komunikatów użytkownikom Windows

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Pon, 4 Paź 2004, 20:14:20 CEST

Dnia 04-10-2004, pon o godzinie 20:09 +0200, The Undefined napisał(a):
> ziew.
> można wyłączyć, znaleźć ip nadawcy w logach...

Może nie tyle metoda DoSowania co spamowania. Osoby używające chociażby
popularnej neostrady pod windowsem, z konieczności wyłączają "usługę
posłańca", która staje się źródłem niecnego i uciążliwego procederu :>

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team