Cups i drukara pod windowsem

Grzegorz Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Śro, 6 Paź 2004, 13:25:45 CEST

Witam wszystkich.
Mam w domu 2 kompy połączone ze sobą na pierwszym jest PLD z cupsem a na
drugim WinXP z drukarką cały czas to ładnie działało i mogłem drukować
aż tu nagle od bliżej nieokreślonego czasu w /var/log/cups/error_log
Unable to connect to SAMBA host, will retry in 60 seconds...ERROR:
Connection failed with error NT_STATUS_ACCESS_DENIED

Wcześniej działało na windzie nic nie mieszałem zresztą jak odpalę winde
u siebie to drukuje
rpm -qa |grep cups
cups-filter-pstoraster-7.07.1-1
cups-devel-1.1.21-1