Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 13 Paź 2004, 23:07:17 CEST

Dnia 13-10-2004, śro o godzinie 22:19 +0200, Roman Werpachowski
napisał(a):

> No tak. Ale w trakcie działania systemu (prawie) wszystko OK.

Prawie :) Masz możliwość zobaczenia tego na innych kostkach? Ja miałem z
TwinMosami objawy takie jakby zasilacz komputera nie wyrabiał (miał
200W, a procek 3,4GHz, do tego Radeon X600, pady przy większym
obciążeniu lub losowe) - ale okazało się jednak, że to pamiątki były :)
Oczywiście na innej płycie pamięci chodziły OK. Czasem poprawić pamięci
można wymieniając BIOS na nowszy. To wszystko to w ogóle taka  macana
zgadywanka jest :)

Artur