PLD i Chip

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 15 Paź 2004, 19:51:48 CEST

On Thu, Oct 14, 2004 at 12:46:56AM +0200, Roman Werpachowski wrote:
> Apropos używalności PLD kontra SUSE: dzisiaj pomagałem koledze uruchomić
> w SUSE dwa procesory (2xPII 350MHz) w komputerze. Próbował skompilować
> sobie sam kernel i coś mu nie wychodziło, więc powiedziałem, żeby
> zainstalował kernel z dystrybucji, pewnie mają taki skompilowany pod
> wiele procesorów. No to otworzył najnowszą wersję yasta. Ładowało się
> toto ok 30 sekund (mógłbym parę razy uruchomić i wyjść z poldka w tym
> czasie), po czym po kliknięciu na ikonkę opisaną jako dodawanie/usuwanie
> programów przedstawiło nieposortowaną listę pakietów. Na liście widniał
> [...]

:-)

Zainstalem jakis czas temu to cos i chcialem jako 'ZU' wyklikac sobie
binarne drivery nvidii (w relase notes byl napis, ze ze wzgledow
licencyjnych w 9.x nie rozprowadzaja ich juz na iso). Odpalilem yast'a i
jak w koncu doklikalem sie do miejsca w ktorym moglem to zrobic to po
dosc dlugim mieleniu i sciaganiu czegos pojawil sie piekny fail z notka,
zebym zajrzaj do jakiegos .txt (z podana lokalizacja na jakims ichnim
ftp, ktora zawierala conajmniej 80 znakow), gdzie jest opis jak zrobic
to recznie, bo automat nie zadzial. Opis ten byl troche pokrecony (imo
ZU moglby go nie zrozumiec), instalacja niby sie powiodla, ale driverow
nadal nie bylo. To juz instalacja 'na chama', jaka daje nvidia w swoim
instalatorze jest bardziej skuteczna (rm -rf /usr/{,X11R6}/lib/libGL.*)
i reczne skopiownie plikow jest bardziej skuteczna...

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org