GNOME 2.8 - hal, messagesbus i coś jeszcze

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 16 Paź 2004, 14:15:07 CEST

Użytkownik havner napisał:

>W naszym gDesklets jest taki maly ficzer, ze ono lubi nie dzialac jesli
>nie ma ~/.gdesklets/Sensors. Sprobuj stworzyc ten katalog, mozliwe ze
>wiecej zadziala. Troll pythonowiec probowal cos z tym zrobic, ale mu
>srednio wyszlo :-(

To nie to - ten katalog mam już jakiś czas.
Błędy pojawiają się 2:
1) Traceback (most recent call last):
  File "/usr/share/gdesklets/factory/SensorFactory.py", line 75, in
create_sensor
  File "/usr/share/gdesklets/Sensors/Theme/__init__.py", line 82, in
new_sensor
  File "/usr/share/gdesklets/Sensors/Theme/__init__.py", line 31, in
__init__
IndexError: list index out of range

2) Traceback (most recent call last):
  File "/usr/share/gdesklets/factory/SensorFactory.py", line 75, in
create_sensor
AttributeError: 'module' object has no attribute 'new_sensor'

no tak :(

Pozdrawiaw

--
WK