Qt ??

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 20 Paź 2004, 21:12:14 CEST

On Wednesday 20 of October 2004 17:05, Łukasz Maśko wrote:

> Jak osiągnąłeś taki efekt, bo działa, na ile jestem w stanie to sprawdzić.
> Specjalnie sprawdziłem przed chwilą. Zarówno na Ra (konqueror-3.1.5-1) jak
> i na AC (konqueror-3.3.0-4).

Odpal http://www.legialive.pl/galeria/f0
jak i potem środkowym klawiszem zaznacz z pięć, sześć obrazków. Mi po kilkku
sekundach się wywala. A pozatym dochodzi taki efekt, że jak się przełącze na
jedną z zakładek, widze na niej pokolei wczytywane fragmenty każdego z
wrzytujących się obrazków.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i686 PLD Linux up 14 days, 7:30, beer inside router;-)