ALSA i kernel 2.6.8-4.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 22 Paź 2004, 22:00:49 CEST

Dnia piątek, 22 października 2004 21:50, Wojciech Kaczmarek napisał:
> Cześć!
>
> Podczas kompilacji najnowszych alsa-drivers i kernel-2.6.8-4 wyświetlany
> jest błąd dotyczący braku pliku .config
> W /usr/src/linux/ faktycznie nie ma tego pliku, ale są: config-smp i
> config-up, więc zlinkowałem najpierw pierwszy z nich, a potem drugi do
> .config i powtórzyłem 'make'.
> Wówczas Błąd 2 wyświetlił się dopiero po komunikacie o braku możliwości
> wykonania destroyoldconfig.
> Co zrobić, aby alsa-drivers się skompilowały?
Po pierwsze - po co kompilujesz? Alsa jest przecież w kernelu. Ale to
nieistotne. Co do reszty - jeśli kompilujesz na maszynie jednoprocesorowej,
ważny jest dla ciebie config-up. Skopiuj config-up na .config, potem zrób
make. Jak zacznie kompilację, po kilku linijkach przerwij. I wtedy
skompiluj swoją alsę. powodzenia.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\