Problem z grafiką

DoubleX doublex w wp.pl
Nie, 24 Paź 2004, 16:04:47 CEST

No cóż, poradziłem sobie tyle że musiałem wyrzucić XFree86 i zainstalowac
X.org 6.7.1
Chodzi fajnie tyle że pojawił się problem z czcionkami pod KDE.
ustawiam sobie w Panelu rózne wielkości itp ale w niektórych programach to
nie działa
są w nich czcionki mikroskopijne wręcz oraz o niezmiennym stylu., mam tu
na myśli Azureusa
(dot. wszystjkich napisów) oraz w Kadu chodzi o dymi,, które wyskakują gdy
ktoś coś napisze.
W samym Kadu zmieniłem czcionki, działa ale z wyjątkiem tych dymków.
Już nie wiem gdzie szukać, co zmieniać bo to nic nie daje. Any idea?