[OT] Re: Mencoder napisy do divx

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Pią, 29 Paź 2004, 00:00:28 CEST

Boski Cinek wrote:
> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/28/2004 11:20 PM:
>
> Jezeli to maja byc hardsuby to inaczej niz w czasie kompresji sie nie da.
> Dlatego odpowiedz brzmi: napisy trzeba dodac podczas konwersji *->VCD

Ok. Wlasnie o to mi chodzilo. Pamietam jednak ze jush przerabialem
kiedys ten temat i nie udalo mi sie wlaczyc napisow. Cwiczyles w
praktyce taki hardsub? menvcd daje rade?

> BTW: avi/mkv/ogm/... to tylko kontenery formatow i ich sie nie
> konwertuje. Konwertuje sie to co jest w nich przechowywane.

Chodzilo mi aby rozkodowac dany plik wideo, i zakodowac go jeszcze raz z
opcja -sub powiedzmy Xvidem. Przeciez powiedzmy ten VCD tez jest tylko
formatem cyf. stumienia danych zapisanego na CD ktory wykorzystuje
dopiero mpegi.

--
Best regards,		Michal Wisniewski
        mwisniew w wst-e.edu(.)pl