skype i xmms w kde

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 29 Paź 2004, 21:46:48 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/29/2004 09:07 PM:
> Hmm jest tak jak uruchomię przez artsdsp skype to działa ale opóźnienie jest
> spore i przerywa. Wyczytałem gdzieś że powinienem użyć opcji -m, zrobiłem tak
> i efekt przerywania zniknął ale 3 sekundy opóźnienia zostały. Co może być
> przyczyną takiego zachowania ? Może mam za cieńką kartę dzwiękową ?

Wejdz w konfiguracje ARTSa i zmien/wylacz buforowanie dzwieku i generalnie
pobaw sie opcjami-moze cos musisz ustawic dodatkowo.
Poza tym, jak robisz to na desktopie (a domyslam sie, ze tak jest), to
mozesz ustawic, zeby arts uruchamial sie z priorytetem czasu rzeczywistego
("najwyzszy mozliwy priorytet", czy jakos tak).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl
"make install, not love!"