Java-blackdown i fonty ...

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 20:57:28 CEST

Witam!

Zbudowalem ostatnio ze spec'a jave blackdown i okzazalo sie ze po
uaktualnieniu zniknely mi niemal wszystkie fonty z kurnika
(www.kurnik.pl). Teraz nie wiem czy java probuje sie odwolywac do fontow
ktore nie istnieja czy problem tkwi gdzies indziej? Ma ktos jakis
pomysl. Paczki javy jakie mam zainstaloeane to:
rpm -qa | grep java
mozilla-plugin-java-blackdown-1.4.2_rc1-3
java-blackdown-mozilla-plugin-1.4.2_rc1-3
java-blackdown-jre-1.4.2_rc1-3
java-blackdown-tools-1.4.2_rc1-3
mozilla-firefox-plugin-java-blackdown-1.4.2_rc1-3
i jeszcze fonty:
rpm -qa | grep font
fonts-TTF-microsoft-20020525-4
ghostscript-fonts-other-6.0-4
X11-fonts-75dpi-6.7.0-4
fontconfig-devel-2.2.96-1
X11-fonts-75dpi-ISO8859-2-6.7.0-4
fontpostinst-0.1-9
fontconfig-2.2.96-1
X11-fonts-base-6.7.0-4
X11-fonts-100dpi-6.7.0-4
ghostscript-fonts-std-6.0-10
fonts-TTF-microsoft-tahoma-20020525-1
X11-fonts-100dpi-ISO8859-2-6.7.0-4

Z gory dzieki za odpowiedz.

Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>