Apache+phpMyAdmin

JaZzMaN jazz-maniak w o2.pl
Sob, 11 Wrz 2004, 14:39:54 CEST

Witam!

Potrzebuję lokalny serwer WWW do testów. Instalnąłem sobie Apache2, MySQL, PHP
i phpMyAdmin do zarządzania tym wszystkim. W związku z tym dwie kwestie:
1) Plik konfiguracyjny phpMyAdmin (/etc/httpd/httpd.conf/99_phpMyAdmin) tworzy
alias /myadmin do /usr/share/phpMyAdmin. Ale wywołanie localhost/myadmin
zwraca błąd 403 :/, mimo że /usr/share/phpMyAdmin mogą czytać wszyscy. Co z
tym fantem zrobić?
2) Serwis nie jest ściśle strzeżoną tajemnicą, ale miło byłoby, gdyby nikt
spoza 127.0.0.1 nie mógł się z nim połączyć. Domyślam się, że potrzebna jest
dyrektywa w pliku konfiguracyjnym. Jaka?

Bardzo proszę Was o pomoc, sytaucja nagli, a ja nie mam czasu przeglądać w tej
chwili manuala do httpd.conf. Obiecuję, że potem przeczytam, ale na razie
potrzebuję Waszej pomocy. Z góry wielkie dzięki.
--
-=[ JaZzMaN <jazz-maniak w o2.pl>
-=[ GG: 4284881 | TLEN: jazz-maniak | JID: jazzman w chrome.pl