pam_chroot - problem

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 15:22:07 CEST

Dnia Wednesday 15 September 2004 09:56, Paweł Brzoza napisał:
> Witam,
> robie jail'a w pld i mam problem. Do katalogu, ktory user ma sie
> chroot'owac autimatycznie po zalogowaniu skopiowalem basha, ls i
> odpowiednie biblioteki do tego. Do z etc w chrootowalnym skopiowalem
> passwd, services, group. Normalnie chroot z poziomu roota dziala bez
> problemow, ale przy logowaniu uzytkownika nic z tego, wywala mnie. Moze
> ktos kozysta z chroota przy logowaniu ? Co jeszcze musze zrobic aby
> dzialalo ? Bede wdzieczny za wszelka pomoc

A tak z innej bajki - jak to jest na jednym systemie plików to nie lepiej
zamiast kopiowania utworzyć twarde dowiązania?

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk
http://home.wi.ps.pl/~mkasprzyk/          Linux Registered User # 224658