automatyczne logowanie

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Śro, 22 Wrz 2004, 07:18:25 CEST

On Tue, 21 Sep 2004 21:17:58 +0200
Piotr Grymkowski <carnage2 w go2.pl> wrote:

> a tak juz po hardcorze czyli bez logowania?? (znaczy sie robi to za mnie
> skrypt?? )
>
> Pozdrawiam

ok juz sobie częściowo jakos poradzilem w inittabie trza do mingetty
dopisac --autologin user i wtedy loguje na konsoli bez hasla danego
usera (w manie jest napisane ze tylko przy uruchomieniu komputera i
przy pierwszym logowaniu) dopisujac sobie do .bash_profile exec
startxfce4 i nie potrzebne sa zbedne xdm,gdm itp
ale przy probie wylogowania z tego konta
znowu sie automatycznie loguje (nie wiem czy jest to bezpieczne ??)
ale pryszcz...

Teraz tylko potrzebuje pomocy specjalistow bom sie pogubil troche:
dopisalem sobie do .bash_profile na koncul linijki exec startxfce4
ladnie sie odpala przy zalogowaniu ale to nie koniec przy probie wyjscia
z xfce4 spowrotem do konsoli znow jest odtwarzany ten plik i ponownie
uruchamia sie xfce. Wiec co zrobic zeby tak nie bylo??