[...]

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 25 Wrz 2004, 15:34:45 CEST

On Sat, Sep 25, 2004 at 03:13:56PM +0200, Piotr Szymański wrote:
> Jak dla mnie wystarczy, ale jesli chodzi o argumenty to po prostu wali po
> oczach ze jest to  spec robiony pod komercyjnych vendorow dystrybucji i
> wiecej ejst w nim ancisku na hamowanie rozwoju i wprowadzania nowych wersji
> niz na stworzenie spojnego standardu ktory by byl wspierany nie tylko przez
> kilka dystrybucji na krzyz.
>
> Przyklad
> libstdcxx	libstdc++.so.5
nie wystarczy w takim lsb-compat dac R: compat-libstdc++-3.3
?

> These libraries will be in an implementation-defined directory which the
> dynamic linker shall search by default.
>
> Co jest nie do zrealizowania przy przejsciu na cos nowszego niz gcc 3.3, chyba
> ze modyfikujemy ld zeby korzystalo z .so.5 by default (co akurat nie wypali
> bo abi sie zmienilo w libstdc++ miedzy gcc 3.3 a 3.4)
glupie pytanie - czy linker nie wybiera tego który pasuje do requires?
i jeżeli coś wymaga libstdc++.so.5, wtedy ładuje libstdc++.so.5.ilestam?

bo nie rozumiem do końca o czym piszesz :)

> Do tego maja czelnosc wydac takie cos kiedy z serii gcc 3.4 byly juz 3
> stabilne wydania. Gdyby konsultowali te specyfikacje z jakakolwiek
> dystrybucja niekomercyjna (poza zrytym debianem, ktory gdyby nakazali .so.6
> to by olal lsb bo dla neigo za nowe i by sie dzieci poplakaly), to za cholere
> nikt by sie ztym nie zgodzil.
coz..
dlatego tez imho mozna by te wszystkie workaroundy na zgodnosc z lsb
wrzucic do pakietu.. Co jest w tym złego?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała