jaki Tuner TV

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 12 Sie 2005, 14:30:33 CEST

On Fri, Aug 12, 2005 at 12:57:48PM +0200, Marcinr wrote:
> Witam

ja mam FlyVideo 98FM, na czipie: bt787 ? czy cos koło tego. działa:
	radio
	pilot
	tv

nie wiem ile to moze na dzis kosztować, ale jako starocia
polecam, sprawdzona i działa, coprawda nagrywanie z niej filmów
mija się z celem, ale xavtv, konsolowa_tv działa, i radio :)

pozdrówki,
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba