PLD +Laptop, co polecacie..., moze byc Acer ?

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Nie, 14 Sie 2005, 18:24:33 CEST

> a ja ostatnio slyszalem w jednej firmie ze ostatnio troche im toshib wrocilo
> bo sie popsuly.

> czemu acer jest zly?? moze w tymprzypadku sie placi za wnetrze a nie za
> firme??

a np dlatego ze Acer i cala reszta tanich noteobokow ma obudowy ktore
pakeaja, zawiasy odmawiaja posluszenstwa, o tym ze acer w najtanszych
modelach wsadza baterie o 1/2 pojemnisci to juz nie wspomne ...

ja tam wole mojego pasudnego Think Pada - nic nie skrzypi nic nie peka
a bynajmniej nie obchode sie z nim jak z jajkiem ... i jest to moj
kolejny think pad - poprzedni oprocz tego ze musialem mu ze starosci
wymienic baterie do podtrzymania ustawien biosu NIC sie nie stalo po
ok 5latach (padla bateria - ale to normalne po tak dlugim uzytkowniu)

Think pada r40 kupilem za 2500 z 3 letnia gwarancja miedzynrodowa ...
i nie wymienie na zadne inne, pod wzgledem serwisu IBM wg mnie stoi na
najwyzszym poziomie (w tym obecnym padla mi plyte glowna - wymienili w
5 dni - a to model z USA i nie ma go w Polsce w spzredazzy !!!)

o serwisie HP i Toshiby nie chce sie wypowisadac bp na to szkoda slow

Pozdrowienia,
 Sławek Owoc