Qemu i drukowanie

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pią, 26 Sie 2005, 23:15:47 CEST

ODpaliłem qemu - i zrobiłem plikopartycję.  Zainstalowałem tam DOS'a i
odpaliłem program dosowski - ale nie moge nic z niego wydrukować.  program
tez nie zgłasza żadnego błędu.

Spróbowałem podać mu port

qemu dos.img -parallel /dev/lp0

i zgłasza mi że nie może sie dostać do portu.  Próbowałem odpalać nawet jako
root, dopisałem użytkownika do grup lp i sys i nawet dałem /dev/lp0 dostęp
wszystkim (20666) ale to nic nie pomogło.

Z drukowaniem pod Linuxem nie mam żadnych problemów a nawet samo wysłanie
pliku:

cat plik > /dev/lp0

drukuje bez żadnej przeszkody.

Co jeszcze nie zrobiłem lub zrobiłem źle???

Miesiu