jak wygląda nowa konfiguracja ./builder'a ?

marcin steć marcinek w nea.pl
Pon, 5 Gru 2005, 17:20:55 CET

Mateusz Kamiński wrote:

> A zaktualizowales takie pliki jak builder i getsrc ?
> cvs up SPECS/builder ? mi jakis czas temu pomoglo

zrobiłem stojąc w ~/rpm:
cvs up SPECS/builder
to mi powiedział:
P SPECS/builder
cvs up SPECS/getstrc
i nic nie powiedział i na dokładkę:
cvs up SPECS/mirrors i tu teź odpowiedział, że P SPECS/mirrors i taraz
to mam taki błąd:

[marcinek w klaptop SPECS]$ ./builder VMware-workstation.spec
U VMware-workstation.spec
# $Revision: 1.71 $, $Date: 2005/12/01 14:24:31 $

No conditional flags passed

from available:
--with   :       internal_libs kernel24 verbose
--without:       dist_kernel kernel smp userspace

Available branches: EXPERIMENTAL
warning: No cvs access defined for SOURCES
VMware-workstation-5.0.0-13124.tar.gz having proper md5sum already exists
vmware-any-any-update96.tar.gz having proper md5sum already exists
Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
(VMware-workstation.init

marcinek