kernel z 2.6.11.10-6 do 2.6.14.3-1 i wielkie G w efekcie :(

Dariusz Włodarczyk milley w gostyn.pl
Pon, 12 Gru 2005, 22:55:39 CET

Witam,

No i zachęcony info, że działa najnowsza kompilacja eagle-usb z ac-test,
spróbowałem zrobić upgrade kernela-grsecurity z 2.6.11.10-6 na
2.6.14-3.1 - architektura athlon :( Efekt był taki, że komputer nie
wystartował. Nie może znaleźć żadnej volume group (LVM2), a że partycję
root mam na LVM więc mam piękny kernel panic. Zerknąłem do initrd i
wygląda tak samo jak ten od poprzedniego kernela - tzn zawartość ta
sama. A jednak działanie inne :( Nie wiem co począć, żeby zaktualizować
kernel i cieszyć się działającym dobrze udev-em. Może ktoś coś podobnego
przerabiał i wie jak sobie z tym poradzić. Jeśli coś podesłać to proszę
o info bo sam już nie wiem jakie informacje mogłyby się przydać.

PS. Moją uwagę przyciągnął jeszcze miły komunikat podczas wykonywania
"mount -t devfs none /dev" z pliku linuxrc (tego z initrd), że nie można
zamontować urządzenia "none"...

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Powszechnie wiadomo, że kamień potrafi myśleć. Na tym fakcie opiera się cała elektronika