problem z amavis.

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 14 Gru 2005, 16:09:13 CET

On Wed, Dec 14, 2005 at 02:22:04PM +0100, Michal Abramowicz wrote:
> czesc
>
> amavisd-new,
> problem:
> jak mu powiedzieć żeby dla odbiorcy (tutaj lokalnie,
> odbiorca w domena,
> odbiorca1 w domena,
> odbiorca3 w domena
> nie robił spam czecków ino maile puszczał dalej
>
> lub jak przekazać mu żeby tylko dla jednego konkretnego
> odbiorca_sprawdzaj w domena robił spam czecki
hm.. pierwsze co mi się nasuwa na myśl to:
1. wyłączyć całkowicie antyspamowanie w amavisie
2. dla konta odbiorca_sprawdzaj wywoływać spamassasina z procmaila.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI