redundantny backup na dvd

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pon, 26 Gru 2005, 01:42:08 CET

Dnia poniedziałek 26 grudnia 2005 00:53, Charles napisał:

> dvdisaster
> Jest w CVS.
No prawie to o co mi chodzi. Tylko z opisu wynika że oryginalne dane się nie
zmieniają skutkiem czego konieczne jest zapewnienie bezpiecznego
przechowywania pliku z ecc. Ja moge sobie pozwolić na to żeby dane nie były
bezpośrednio odczytywalne natomiast nie jestem w stanie zapewnić bezpiecznego
przechowywania całej sumy kontrolnej.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny