dhcp

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Czw, 29 Gru 2005, 11:54:57 CET

On Thu, Dec 29, 2005 at 02:55:38AM +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Jesli masz tak, to powinien dawac adres IP ze swojej puli nawet jesli
> klient domaga sie innego.

Dziwi mnie to, ze ja na tym samym serwerze dhcp (dhcp-3.0.3-2) i (dhcpd
z OpenBSD, ktory jest pochodna tego z isc.org) nie mam takich problemow,
a kraze po roznych sieciach i jak moj laptop poprosi o nr nie z tej puli
to dostaje DHCPNAK (potwierdzenie negatywne) i zaczna proces conf od
nowa. Wszytkie dhcpd konfigurowalem sam, nie mam nigdzie opcji
`authoritative'. Dziwne, moze ktos podejzewa lub wie czymu tak jest?

--
best regards
q#