montowanie kluczy USB

Cz@rny dhubleizh w o2.pl
Sob, 31 Gru 2005, 14:16:49 CET

Dnia Fri, 30 Dec 2005 15:35:23 +0100, <kamil.listy w klecza.pl> napisał:

> 3. Czy jest możliwe aby po naciśnięciu przycisku "eject" w cdromie zasób
> się
> odmontowywał i cdrom wyjeżdżał? Jeśli tak to jak to zrobić?

Mi tak ztyka. Osobiście korzystam z Media Appletu, ale ikonki to to samo,
więc powinno działać. Ja z tego co pamiętam obudziłem się tym, że trzeba
było doinstalować program 'eject' do systemu i od tego momentu KDE zaczęło
wysuwać płytki jak poproszę.

Jak klikam na ikonkę cdromu i proszę, żeby otworzył, to najpierw montuje,
jak proszę, żeby wysunął, to najpierw odmontowywuje.

Zdroofka
Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda