[OT] szybki newsletter

Grzegorz Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Wto, 1 Lut 2005, 10:45:51 CET

Witam wszystkich. Z góry przepraszam za oftopika.
potrzebuje jeszcze dziś uruchomić prosty system informowania klientów o
tym co się dzieje. Ma to się odbywać następująco:
Mam baze adresów mailowych klientów, automatem jakimś wysyłam do nich info
wraz z reklamą i informacją o tym że klikając tu i tu moga się wypisać z
tego interesu. A za jakiś czas wysyłam znowu info ale już tylko do tych
którzy chcą.
do budowy strony używam PHP-nuke ale tam muszę ręcznie wprowadzić całą
bazę i jeszcze jakieś hasła im poustawiać. Może jest lepsze rozwiązanie??
Dzięki pozdrawiam