[OT] szybki newsletter

Grzegorz Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Wto, 1 Lut 2005, 13:01:09 CET

Jacek Konieczny napisał(a):

> [...]
>
> Może się trochę rozpędziłem...
>
> Jeśli to rzeczywiście twoi klienci i mailing dotyczy świadczonych im
> usług (aktualnie świadczonych, a nie, że rok temu komuś coś sprzedałeś),
> to taki mailing może być zupełnie ok. Ale i tak dobrze być ostrożnym,
> żeby do jakichś RBLi nie trafić (kwestia co jest spamem a co nie podlega
> dość
> subiektywnej opinii).
>
> Pozdrowienia,
> 	Jacek
klienci są jak najbardziej ,,nasi'' kontaktujemy sie z nimi czesto
telefonicznie a mailing ma na celu zwykle obnizenie kosztow i takie tam
:)

Zanalazlem juz fajny skrypt w perlu który robi to co chce teraz jeszcze
walcze z tym jak wlozyć do wiadomości htmlowej plik jpg tak żeby upsloki i
inne windziane programy wyswietliły obrazek a nie krzaki :)

Dzieki za pomoc :)