[OT] szybki newsletter

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 1 Lut 2005, 15:27:19 CET

Grzegorz Zarnowiecki napisał(a):

> [...]
>
>I ja takie stanowisko wciskam szefom ale oni sie upieraja najgorsze jest
>to ze nie moge im powiedziec ze sie nia da bo sie da :(

Przemnóż objętość maila przez ilość klientów a następnie podziel przez
przepustowość łącza. Jak umiejętnie dobierzesz wartości to wyjdzie jakaś
ogrągła liczba minut kiedy łącze firmy zajęte będzie wyłącznie
wysyłaniem obrazków - to powinno szefów ruszyć :)

>Na razie same krzaki mi wychodza.
>Jesli ma ktos pomys to chetnie skorzystam jesli nie to sam spobuje

pakiet metamail, polecenie metasend

ethanak