Abit VP6 + 2xPIII + kernel SMP i padaka..

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 1 Lut 2005, 19:24:07 CET

Dnia poniedziałek 31 styczeń 2005 16:02, pszemaz WP napisał:

> 433MHz). Kernel mialem 2.6.8smp. Niestety po przelozeniu dysku na nowa
> plyte system nie startowal, na etapie ladowania sie linuxa przy
> detekcji procesorow wyrzucal jakies krzaki i kernel panic.. i zwis.

Ja pewnie nie pomogę, ale Ja mam płytę Asus P2B-D z dwoma prockami PII266Mhz.
Szczeże mówiąc nie mam z nią chyba żadnych problemów. Do tego mam jeszcze
pamięci jak dobrze pamiętam 256MB + 64MB z tego jedna jest PC-133 i jedna
PC-100 (oczywiście żadna z nich nie jest ECC).
Same procki też mam każdy z innego źródła, jeden od znajomego, a drugi na
allegro kupiłem.
Nie mam pojęcia co możesz z tym zrobić. Może powrócić do starej maszyny a na
tej testować, zainstalować od nowa PLD, może Mandrake, Fedore (i może
Windows ). Może to jest problem z PLD, a może jednak problem sprzętowy

Paweł