Asterisk w PLD

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 1 Lut 2005, 20:19:50 CET

Dnia wtorek, 1 lutego 2005 10:07, Jakub Pisarczyk napisał:

> jeszcze zadnej, przymierzam sie narazie, myslalem nad ta:
> http://tinyurl.com/54zj7
Fiu fiu :)  Ja mam do odpalenia X100P - coś takiego:
https://ssl.halo2.pl/catalog/product_info.php?cPath=21_23_25&products_id=30&osCsid=d1e25589f2f6ffb590432ee8a2dad6c4

> tymczasowo myslalem nad skonfigurowaniem go tylko jako wewnetrzna centralka
> bez wyjscia na swiat
Ja odpalam jednocześnie i kartę i jako IAX. Udało mi się skompilować,
uruchomić, skonfigurowałem 2 telefony VoIP (SIP) - aplikacja Xten (darmowa
aplikacja pod Windows), ale na razie uzyskałem tylko tyle, że te 2 SIPy się
łączą - dzwonią między sobą, ale nic nie słychać po obu stronach :(. Jestem
na etapie dochodzenia czemu ... Jak masz ochotę się pobawić - to zapraszam do
współudziału :)
--
Jacek Rzęsista
GG 61213