PLD + SCSI

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 1 Lut 2005, 22:05:44 CET

On Tue, Feb 01, 2005 at 04:12:07PM +0100, R w dzio wrote:
> Witam
> Przystąpilem do instalacji  PLD na serwerze HP ML110 i mam problem z
> dyskiem SCSI
> Instalator sciaga z ftp-a  plik "scsi-low-mod.tar.gz" w którym nie
> znajduje modułu "mptscsih.o" i instalacja się zatrzymuje
> Próbowałem z dystybucją Fedory2 i poszło bez problemów zależałoby mi
> jednak na PLD
> Można coś z tym zrobić ?
> Pozdrawiam
> Radek
Co do instalatora to zgłośic to do osoby pilnującej jego.
Zdaje sie pld-installer-pl czy coś koło tego.

Jesli ciebie sprawa pili to mozna zawsze użyc pldrescuecd albo livecd
i ręcznie poldkiem zainstalowac.

Mogę naeet podać przepis, ale to juz jutro.

GPRS jakoś mi nie służy.

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba