Asterisk w PLD

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 1 Lut 2005, 22:07:47 CET

On Tue, 1 Feb 2005, Jacek Rzęsista wrote:

> A może jakieś porady praktyczne itp.?

Porady? W zasadzie brak - poznać dobrze protokół SIP.
Mi to szybko zaczęło chodzić. Najwięcej się bawiłem z dźwiękami i pocztą
głosową.

> W jakiej konfiguracji i do czego go stosowałeś ? :)

Jako serwer rejestrujący SIP.
Nie miałem żadnego sprzętu w PC - bramką między SIP a zwykłą centralą był
router Cisco.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost