zdalna sesja X - opóźnienia

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 2 Lut 2005, 08:28:41 CET

Tomasz Grobelny wrote:

>Mnie chodzi raczej o całą sesję KDE.

?????
Toto służy chyba do pracy na lokalnym displayu... jeśli koniecznie
chcesz mieć całość i to na 10 MBit polecałbym raczej IceWM-a bez żadnych
KDE/Gnome i innych wynalazków.

> [...]
>
>A jakieś narzędzie możesz polecić które zrobi wykres przepustowaości łacza i
>obciążenia procesora z dokładnością do 0.05s?

Gotowców pracujących z taką rozdzielczością nigdy nie widziałem (tzn.
oczywiście możesz jakiegoś iptrafa zapuścić i logi później przeglądać -
chociaż on też pracuje z sekundową rozdzielczością).

Jeśli chodzi o sieć to pewnie dałoby się zrobić, ale z prockiem to chyba
już bez sensu - scheduler pracuje z częstotliwością 100 Hz (na Intelu)
czyli dużo się nie dowiesz.

A zresztą - z samej ciekawości zrobiłem sobie przed chwilą taki mały
eksperymencik w C (tylko sieć) i powiem szczerze ze wyniki z
rozdzielczością 50 msec wyglądają mniej więcej jak jeż z profilu - czyli
nie mówią nic (a raczej mówią tyle, że obciążenie interfejsu przeliczone
na Bps waha się od zera do 300k - czyli tyle ile mi pozwala AP). Jak
chcesz to mogę źródełka tego eksperymentu podesłać.

ethanak