iptables@2.6.10 lub 2.4.29 gdzie?

Jarek Poplawski domat w klub.chip.pl
Śro, 2 Lut 2005, 08:50:27 CET

On Wed, Feb 02, 2005 at 12:20:42AM +0100, Lukasz Glebicki wrote:
> W ready leżą pakiety, które
> a) służą do testowania zanim trafią do main. Także buildery z nich korzystają.
> b) czekają na reszte pakietów zleżnych i razem idą do main

Przepraszam, że trochę zboczę z tematu, ale może przy okazji ktoś
mnie oświeci. W PLD ac jest php-5.0.2. Wersja ta z powodu poważnych luk w
bezpieczństwie została w wielu znanych dystrybucjach zastąpiona
przez php-5.0.3, które jest również dostępne od dłuższego czasu w PLD ac-ready.

Z powyższego wyjaśnienia zrozumiałem, że prawdopodobnie php-5.0.3
czeka na pakiety zależne. Przeglądając zależności udało mi się
wyśledzić, że być może przyczyną jest tu php-mmcache-TurckLoader.

Czy można gdzieś sprawdzić, dlaczego dany pakiet nie trafia do
main? Czy możliwe jest, aby jakiś mniej znaczący pakiet
wstrzymywał istotne poprawki? Zaznaczam, że php jest tu tylko
przykładem i bardziej chodzi mi o poznanie mechanizmu aktualizacji.

Jarek P.