[AC]advansys

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Śro, 2 Lut 2005, 14:07:36 CET

On Mon, 31 Jan 2005, Morales wrote:

> Mam dysk SCSI na kontrolerze advansys. I ni ch... nie mogę tego ruszyć.
> Instalka kończy sie na ładowaniu scsi-mod i komunikacie:
> gunzip: Read error: Input/output error.
>
> Kontroler i dysk sa sprawne, bo lesbian wchodzi bez problemu.

Męczyłem kiedyś przez chwilkę na devel żeby włączyli ten moduł do kernela
dystrybucyjnego ale bez skutku. Też jestem posiadaczem takiego kontrolera
i po prostu kernela buduje sobie sam :P.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w art4u.pl