zdalna sesja X - opóźnienia

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Śro, 2 Lut 2005, 21:40:19 CET

On Wednesday 02 of February 2005 08:28, Bohdan R. Rau wrote:

> ?????
> Toto służy chyba do pracy na lokalnym displayu... jeśli koniecznie
> chcesz mieć całość i to na 10 MBit polecałbym raczej IceWM-a bez żadnych
> KDE/Gnome i innych wynalazków.

Hmm... a może są jakieś skórki które oszczędzają łącze? Bo same biblioteki
jako takie mogą co najwyżej zajmować pamięć i procesor. A tak w ogóle to
chyba się zastanowię nad 100Mbps tylko wcześniej chciałbym wiedzieć czy to
nie jest wina procesora zajętego szyfrowaniem transmisji.

> (...)
> Jeśli chodzi o sieć to pewnie dałoby się zrobić, ale z prockiem to chyba
> już bez sensu - scheduler pracuje z częstotliwością 100 Hz (na Intelu)
> czyli dużo się nie dowiesz.

W 2.6 już chyba 1000Hz, a powiedzmy że rozdzielczość 0.1s by wystarczyła więc
powinno dać się zrobić, jutro może coś popróbuję.

Skoro już jest to poproszę.

Tomek