zdalna sesja X - opóźnienia

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 3 Lut 2005, 08:24:52 CET

Tomasz Grobelny wrote:

>W 2.6 już chyba 1000Hz, a powiedzmy że rozdzielczość 0.1s by wystarczyła więc
>powinno dać się zrobić, jutro może coś popróbuję.

Owszem - ale statystyki w /proc masz z rozdzielczością 10msec niestety :(

>Skoro już jest to poproszę.

A proszę bardzo - http://www.rivendell.eu.org/cajmer.c.gz
Dopisałem zużycie procka.

I bez komentarzy na temat stylu programowania tudzież wielce znaczących
nazw zmiennych poproszę ;)
Zezwalam natomiast na rozwiązanie zagadki :):):)

ethanak

PS. Kiedyś robiłem pomiary obciążenia proca na Amidze - jest to o tyle
bardziej skomplikowane że Amiga potrafi przełączyć taski w dowolnym
momencie (wywołanie np. Wait() jeśli nie było sygnału). Rozwiązanie
polegało na tym, że proces o najniższym priorytecie robił sobie pętlę, a
co jakiś czas sprawdzałem, ile tej pętelki rzeczywiście zrobił. Może
takie rozwiązanie byłoby lepsze?