X11, composite, xcompmgr

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Czw, 3 Lut 2005, 09:37:55 CET

Witam.

Włączyłem rozszerzenie Composite w Xorg (w logach jest napisane, że
włączył różne built-in moduły), jednak nie chce się uruchomić xcompmgr:
[mco w fly /]$ xcompmgr
No damage extension

Trochę mnie to dziwi, gdyż w logach jak nic jest (m.in.):
(II) Initializing built-in extension XFIXES
(II) Initializing built-in extension RENDER
(II) Initializing built-in extension COMPOSITE
(II) Initializing built-in extension DAMAGE

Googlowanie nie przyniosło rezultatu :/
Czy ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem?

Pakiety:
kernel-video-firegl-8.8.25-3 w 2.6.8_4
X11-6.8.1-5
X11-driver-firegl-8.8.25-3