Abit VP6 + 2xPIII + kernel SMP i padaka..

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Czw, 3 Lut 2005, 12:28:19 CET

pszemaz WP wrote:
> Witaj pld-users-pl!
>
> Niedawno zakupilem sobie plyte glowna Abit VP6 oraz 2xPIII 933MHz do
> niej. Przelozylem dysk ze starej maszyny (takze Abit, ale Bp6 + 2xcel
> 433MHz). Kernel mialem 2.6.8smp. Niestety po przelozeniu dysku na nowa
> plyte system nie startowal, na etapie ladowania sie linuxa przy
> detekcji procesorow wyrzucal jakies krzaki i kernel panic.. i zwis.

Przestawiaj wszystko w BIOS do skutku :-)
Na pewno zwóć uwagę na to mpcośtam oraz na PNP OS.
U mnie na mpcostam = 1.4 w2k chodził bez problemów, pld mialo taki sam
objaw jak u ciebie.
U mnie (Asus CUR-DLS) z PNP OS = Yes  nie chciala dzialać karta sieciowa
na kernelu 2.6 (na 2.4 bylo ok).
Dalej ustawnienia z oszczędzaniem energi.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Marciniak