X11, composite, xcompmgr

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 3 Lut 2005, 19:13:30 CET

On Thursday 03 of February 2005 09:37, Maciej 'mco' Świętochowski wrote:
> Witam.
>
> Włączyłem rozszerzenie Composite w Xorg (w logach jest napisane, że
> włączył różne built-in moduły), jednak nie chce się uruchomić xcompmgr:
> [mco w fly /]$ xcompmgr
> No damage extension
[...]

Nie wiem czy warto. Ja odpaliłem composite na nvidii z moim kde. Prócz miłego
dla oka efektu cieni to zauważyłem trochę probmemów.
Mplayer szaleje. Niby rozwiązaniem jest zmiana -vo na gl2 ale mi wtedy
przeladowuje sie siesja xow.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki   lukaszgl @post.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Na początku było jajo a potem kura... w zasadzie to pingwin