postfix i virtualne konta przez procmaila

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Czw, 3 Lut 2005, 20:22:35 CET

Dnia czwartek, 3 lutego 2005 09:50, kuba staskiewicz napisał:

> Wlasnie o to mi chodzilo. Mam wirtualki w mysqlu:
>
> virtual_alias_maps = mysql:/etc/mail/mysql_virtual_alias_maps.cf
> virtual_mailbox_domains = mysql:/etc/mail/mysql_virtual_domains_maps.cf
> virtual_mailbox_maps = mysql:/etc/mail/mysql_virtual_mailbox_maps.cf
> virtual_transport = virtual
>
> Czyli nijak sie tego nie da z procmailem zbratac?

nalezy uruchomic procmaila z odpowiednimi zmiennymi
procmaila uruchamia sie poprzez wpis do pliku master.cf
procmail  unix   -      n       n       -       -       pipe user=vuser
argv=procmail SHELL=/bin/sh HOME=/home/users/virtual/${nexthop}/${user}/
DEFAULT=/var/mail/virtual/${nexthop}/${user}/ /home/users/virtual/${nexthop}/${user}/.procmailrc

potem nalezy dodac zeby jakis tam adrezs uzywal transport procmail:

to tak zgrupsza mozna obejsc

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo                       GG#: 420515