X11, composite, xcompmgr

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 3 Lut 2005, 22:17:46 CET

On Thursday 03 of February 2005 22:10, Łukasz Maśko wrote:

> Ja dodam, że straaasznie mi zwolniło wyświetlanie okien i wogóle
> czegokolwiek. A w logu X-ów pojawił się wpis, że przy rozszerzeniu
> Composite nie działa glx (na NVidii). Podziękowałem po jednokrotnym
> uruchomieniu. Chociaż wyglądało ciekawie :-)

Działa, tylko trzeba odpowiednio zmodyfikować xorg.conf i dodać do sekcji
Device
 Option      "RenderAccel" "true"
 Option "AllowGLXWithComposite" "true"
Może tak spróbuj. glxgears mi działało. Tuxa nie odpalałem. Zrezygnowałem po
problemach z mplayerem, choć poczekam na nowe wydanie - może autorzy to
przewidzą.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki   lukaszgl @post.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Na początku było jajo a potem kura... w zasadzie to pingwin