2.4.29 + iptables 1.3.0rc1

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Pią, 4 Lut 2005, 07:47:58 CET

Witajcie,

Próbuję skompilować nowe jajko oraz iptables. Jajko kompiluje się bez błędnie, moduły również. Niestety z iptables mam trochę kłopotów :/ Jak niżej można zobaczyć lecą ostrzeżenia, coś nie pasuje z DECLARE_MUTEX..
Nie wiem jak to ugryźć aby wszystko mu pasowało. Obecnie jestem na 2.4.26 z patch-o-matic ale jak wiadomo 2.4.26 ma już kilka luk i jest nieco niebezpiecznie.
Bardzo Was proszę o jakieś rady gdzie szukać problemu aby te ostrzeżenia poprawić?
Problem występuje dokładnie tak samo przy iptables v1.2.11 i starszych. Kiedy kompilowałem 2.4.26 nie miałem takich ostrzeżeń przy kompilacji iptables.

/usr/src/linux/include/linux/netfilter_ipv4/ip_tables.h:339: warning: type defaults to `int' in declaratio
n of `DECLARE_MUTEX'
/usr/src/linux/include/linux/netfilter_ipv4/ip_tables.h:339: warning: parameter names (without types) in f
unction declaration
/usr/src/linux/include/linux/netfilter_ipv4/ip_tables.h:339: warning: `DECLARE_MUTEX' declared `static' bu
t never defined

Dariusz Krzempek
darek.k.fm w interia.pl
http://www.amiga.poldek.one.pl     Aktualizacja: 10.01.2005