sasl2 i hasła w mysql

admin@pwsd.gniezno.pl admin w pwsd.gniezno.pl
Pią, 4 Lut 2005, 09:46:01 CET

Witam zgodnie z opisem zamieszczonym na stonce postfixadmin'a
skonfigurowałem postfix + sasl2 + mysql + courier-imap. Hasełka można
zmieniać poczta ściąga się wyśmienicie bez sasla wysyła się idealnie. W
momencie próby uwierzytelnienia prze sasl jest berecik - sasl pobiera dane
z bazy przez moduł mysql sasla ale nie potrafi ich odszyfrować. gdy
zmienie w bazie hasło na tekst jawny śmiga pięknie. Kiedy wykonuje
telnecik na port 25 mam metody AUTH na md5. Gdzieś wyczytałem że z bazy
mysql sasl radzi sobie tylko z cleartext. Jak ktoś sobie poradził niech
wrzuci przepis.